چگونگی کشف داروی گیاهی نیکوصفت

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

چگونگی کشف داروی گیاهی نیکوصفت

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

من از دوران جوانی ام رابطه خوبی با مصرف دارو نداشتم و همین امر سبب می گردید كه به تفكر در جهان آفرینش و تلاش برای حل مشكلات از راه های طبیعی بپردازم. مثلاً اگر معده ام درد می گرفت قبل از تلاش برای یافتن یك دكتر خوب، فكر می كردم كه چرا با این درد روبرو شده ام و با تغییر مسیر زندگی ام سعی در حل مشكلات جسمی ام می كردم كه بسیار مفید بود و من را هر چه بیشتر به وجود خالقی كه این جهان را باحساب و كتاب و قوانین مشخص آفریده است رهنمون می شد.اما این فرآیند متأسفانه محدودیت دارد مثلاً اگر شما به سینوزیت مبتلا شوید نمی توانید مشكل را با تغییر مسیر زندگی تان حل نمایید و باید حتماً از دارو استفاده كنید.اما داروهای شیمیایی چه در مورد سینوزیت و چه آلرژی و یا میگرن و بسیاری بیماری های دیگر نوید درمان قطعی را نمی دهند.
مشکلی که باعث حل مشکل شد

علی اکبر نیکوصفت
من كه بر اثر یك ندانم كاری هنگامی كه تنیس بازی می كردم و بدنم كاملاً گرم بود و عرق داشتم در چندین روز متوالی آب سرد بر روی سرم ریختم. (شاید بخاطر گرمای شدید از خود بيخود شده بودم و شاید هم خدا می خواست كه این داروی گیاهی كشف شود) زیرا كه تا انسان درد را حس نكند به فكر چاره نخواهد افتاد،دو روز درد بسیار شدید را تحمل كردم و روز سوم ذهنم فعال شد و مطالعات قبلی ام به كمكم آمد و داروی گیاهی فعلی را ساختم و خوشبختانه خیلی سریع درد ساكت شد و توجه من هم به این دارو فراموش شد.
دومین استفاده کننده از دارو
بعد از گذشت مدتی یكی از دوستانم كه به خانه ام آمده بود به من گفت كه سردرد شدیدی دارد كه سینوزیت عامل آن است. در آن لحظه به یاد این دارو افتادم و دوباره آن را ساختم و ایشان هم بعد از استفاده حالش خیلی بهتر شد و سرانجام به این فكر افتادم كه دارو را برای مصرف عموم عرضه كنم.
تبلیغات فروش دارو در روزنامه ها
از اواخر سال 1387 در روزنامه آگهی گذاشتم و از آن زمان تاكنون تعداد بسیار زیادی از افراد از این دارو استفاده كرده اند كه تقریباً 95 درصد آنها خوب شده اند و دلیل اینكه 5 درصد بقیه چرا خوب نشده اند احتمالاً عكس العملهای متفاوت جسمی افراد به این دارو می باشد.
دانشجوی باهوش
من مدیر مؤسسه فرهنگی نیكوصفت هستم که یک آموزشگاه زبان انگلیسی می باشد و این دارو را در موسسه هم تبلیغ كردم كه یك دانشجوی خانم بسیار باهوش بنام خانم طیبه ضیایی با ابتكار خودش این دارو را برای خودش كه آلرژی داشت استفاده نمود و خوب شد و این موضوع را به من اطلاع داد سپس دو هفته بعد باز همین خانم این دارو را به یكی از دوستانش كه میگرن داشت معرفی كرد و ایشان هم بهبود یافت و باز هم من را در جریان این مسئله قرار داد ( من خود را مدیون زحمات و ابتكارات ایشان می دانم)، تازه آنجا بود كه من متوجه شدم كه این دارو دقیقاً چرا باعث بهبودی افراد می شود. این دارو اثر ضدتورمی (در رگهای بینی) در سینوزیت و آلرژی و جلوگیری از انبساط (باز شدن) و انقباض ( بسته شدن) رگهای سر را دارد و در نتیجه بعد از مدتی استفاده، از بروز سردرد جلوگیری می كند و در سینوزیت هم چون تورم مخاط بینی را از بین می برد كم كم باعث بازشدن سوراخهای سینوسها و خروج چركهای (عفونت) جمع شده در ناحیه پیشانی و گونه ها از طریق بینی می گردد و درمان قطعی صورت می گیرد.

درمان چندین بیماری متفاوت با منشاء مشابه
در مهر ماه سال 1389 خانم شجاعی به نام خانم مهین محمودی کشف کرد که با مالیدن این دارو بر روی زانوی دردناک ،درد ناپدید میگردد.من می دانستم که این دارو به خاطر داشتن اثر ضد تورمی می تواند برای زانو درد و کمردرد و آرتروز بسیار موثر واقع شود اما فکر میکردم باید دارو را تزریق کرد که امکان چنین امری نبود ولی این خانم ثابت نمودند که احتیاج به تزریق دارو نیست. همچنین کم کم کشف شد که این دارو برای سرما خوردگی،بیماری های قارچی پوست و سرفه های شدید و خر و پف دارای اثرات معجزه آسایی است.


نکته آخر
من به خاطر 10 سال افسردگی كه در جوانی ام تحمل كردم كتابی بنام ”صدای سایش بالها“ نوشتم كه تجربه های شخصی من در برون رفت از بیماری افسردگی و راه حل های طبیعی بدون استفاده از دارو برای حل این مشكل است كه امیدوارم كه كسانی كه از این مشكل رنج می برند با مراجعه به سایت دیگر من (درمان افسردگی) از این تجربیات استفاده نمایند.
با‌آروزی بهبودی هرچه سریع تر برای همه آنهایی كه از بیماریهای مختلف رنج می برند و سپاس از ایزدمنان كه سهم كوچكی از این شفا یابی را بر روی شانه های این حقیر نهاد و انشاء الله كه از عهده آن برآیم.

با آرزوی موفقیت
علی اکبر نیکوصفت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:, | 16:19 | نویسنده : mahmood habibi |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.