فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.


فواید و خواص اسطوخودوس (Lavender)

اسطخودوس هندي

طبيعت: گرم

خواص دارويي: تقويت‌كننده اعصاب، معالج برونشيت و زكام، پايين‌آورنده تب و نيروبخش، ضد تشنج و صرع، درمان بيمار

ي‌هاي عصبي، مفيد جهت انواع سردرد، سرگيجه، لرزش بدن، ضربه‌هاي مغزي و فراموشي، درمان نقرس، خواب‌آور، رفع عفونت مجاري تنفسي و گريپ

گیاه اسطوخودوسطريقه مصرف: 2 الي 3 استكان بين وعده‌هاي غذا و شب موقع خواب مصرف شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 09394930940 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

4 comments to اسطخودوس هندي


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:, | 16:30 | نویسنده : mahmood habibi |


hsvdfwmmsej0grrfesqیکی از گیاهان دارویی ، گیاه ترشک است ،این گیاه در مناطق معتدل كشور ما رویش دارد و از قدیمالایام به عنوان یك سبزی مفید و مؤثر از آن استفاده می شده است. گرچه در رابطه با مسائل غذایی از آن استفاده های فراوانی می شده ؛ ولی اكنون این استفاده كاهش یافته است و در عوض موارد  درمانی این گیاه افزایش پیدا كرده و در همه زمینه ها از آن استفاده می شود و هیچگونه عارضه ای ندارد. در میان عشایرمرسوم است كه از دانه های این گیاه استفاده می كنند.

طريقه استفاده: قبل از هر وعده غذا يك استكان ميل شود.

12848381.533x400برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 09360679411 تماس حاصل فرمایید


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:, | 16:28 | نویسنده : mahmood habibi |

 

2b4eaba71c872cb7cd82waob3ykzgaccz3tad1y برگ زیتونخواص درماني: پايين آوردن فشار خون، مقوي، قابض، مدر و تب‌بر، پايين آورنده قند خون

، مفيد براي نارسايي كبد، رافع سردرد، تقويت حافظه، تسكين درد دندان

  طبيعت: سرد

660_olive_leafطريقه مصرف: قبل از هر وعده غذا يك استكان ميل شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 09360679411 تماس حاصل فرمایی


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:, | 16:26 | نویسنده : mahmood habibi |

 

imagesگیاه مریم گلی گیاهی با قدمت بسیار طولانی است و در حدود ۱٠٠٠ سال پیش به وجود این گیاه دارویی پی برده و از آن استفاده می كرده اند از جمله ابوعلی سینا در كتابهای خود به این گیاه دارویی اشاره كرده و خواص آن را برشمرده و تأكید بر مصرف آن كرده است.  این گیاه دارویی ضد درد، آرامش بخش و برای كاهش قند خون استفاده می شود. این گیاه دارویی (مریم گلی)در تمام مناطق معتدله رویش دارد. گلهای سفید زیبایی می دهد، بصورت خوشه ای است و جزء گیاهان معطر و خوشبو است كه طعم بسیار تلخی دارد. این گیاه دارویی آرام بخش و مقوی اعصاب است. همچنین یك داروی ضد عفونی كننده بسیار قوی است. اگر از جوشانده این گیاه بصورت قرقره استفاده شود، جوشهای داخل دهان و بعضاً آفت دهان را درمان می كند.

طريقه استفاده: قبل از هر وعده غذا يك استكان ميل شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی  09360679411 تماس حاصل فرمایید


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:, | 16:26 | نویسنده : mahmood habibi |

 

afsintin1 خواص درماني: تقويت‌كننده و اشتها آور، درمان بيماري‌هاي داخلي، تب‌بر و ضد يبوست،

آرامبخش، بازكننده مجاري و عروق، دافع كرم

   طبيعت: گرم

طريقه مصرف: قبل از هر وعده غذا يك استكان ميل شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 09360679411 تماس حاصل فرمایید


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:, | 16:24 | نویسنده : mahmood habibi |

چگونگی کشف داروی گیاهی نیکوصفت

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

من از دوران جوانی ام رابطه خوبی با مصرف دارو نداشتم و همین امر سبب می گردید كه به تفكر در جهان آفرینش و تلاش برای حل مشكلات از راه های طبیعی بپردازم. مثلاً اگر معده ام درد می گرفت قبل از تلاش برای یافتن یك دكتر خوب، فكر می كردم كه چرا با این درد روبرو شده ام و با تغییر مسیر زندگی ام سعی در حل مشكلات جسمی ام می كردم كه بسیار مفید بود و من را هر چه بیشتر به وجود خالقی كه این جهان را باحساب و كتاب و قوانین مشخص آفریده است رهنمون می شد.اما این فرآیند متأسفانه محدودیت دارد مثلاً اگر شما به سینوزیت مبتلا شوید نمی توانید مشكل را با تغییر مسیر زندگی تان حل نمایید و باید حتماً از دارو استفاده كنید.اما داروهای شیمیایی چه در مورد سینوزیت و چه آلرژی و یا میگرن و بسیاری بیماری های دیگر نوید درمان قطعی را نمی دهند.
مشکلی که باعث حل مشکل شد

علی اکبر نیکوصفت
من كه بر اثر یك ندانم كاری هنگامی كه تنیس بازی می كردم و بدنم كاملاً گرم بود و عرق داشتم در چندین روز متوالی آب سرد بر روی سرم ریختم. (شاید بخاطر گرمای شدید از خود بيخود شده بودم و شاید هم خدا می خواست كه این داروی گیاهی كشف شود) زیرا كه تا انسان درد را حس نكند به فكر چاره نخواهد افتاد،دو روز درد بسیار شدید را تحمل كردم و روز سوم ذهنم فعال شد و مطالعات قبلی ام به كمكم آمد و داروی گیاهی فعلی را ساختم و خوشبختانه خیلی سریع درد ساكت شد و توجه من هم به این دارو فراموش شد.
دومین استفاده کننده از دارو
بعد از گذشت مدتی یكی از دوستانم كه به خانه ام آمده بود به من گفت كه سردرد شدیدی دارد كه سینوزیت عامل آن است. در آن لحظه به یاد این دارو افتادم و دوباره آن را ساختم و ایشان هم بعد از استفاده حالش خیلی بهتر شد و سرانجام به این فكر افتادم كه دارو را برای مصرف عموم عرضه كنم.
تبلیغات فروش دارو در روزنامه ها
از اواخر سال 1387 در روزنامه آگهی گذاشتم و از آن زمان تاكنون تعداد بسیار زیادی از افراد از این دارو استفاده كرده اند كه تقریباً 95 درصد آنها خوب شده اند و دلیل اینكه 5 درصد بقیه چرا خوب نشده اند احتمالاً عكس العملهای متفاوت جسمی افراد به این دارو می باشد.
دانشجوی باهوش
من مدیر مؤسسه فرهنگی نیكوصفت هستم که یک آموزشگاه زبان انگلیسی می باشد و این دارو را در موسسه هم تبلیغ كردم كه یك دانشجوی خانم بسیار باهوش بنام خانم طیبه ضیایی با ابتكار خودش این دارو را برای خودش كه آلرژی داشت استفاده نمود و خوب شد و این موضوع را به من اطلاع داد سپس دو هفته بعد باز همین خانم این دارو را به یكی از دوستانش كه میگرن داشت معرفی كرد و ایشان هم بهبود یافت و باز هم من را در جریان این مسئله قرار داد ( من خود را مدیون زحمات و ابتكارات ایشان می دانم)، تازه آنجا بود كه من متوجه شدم كه این دارو دقیقاً چرا باعث بهبودی افراد می شود. این دارو اثر ضدتورمی (در رگهای بینی) در سینوزیت و آلرژی و جلوگیری از انبساط (باز شدن) و انقباض ( بسته شدن) رگهای سر را دارد و در نتیجه بعد از مدتی استفاده، از بروز سردرد جلوگیری می كند و در سینوزیت هم چون تورم مخاط بینی را از بین می برد كم كم باعث بازشدن سوراخهای سینوسها و خروج چركهای (عفونت) جمع شده در ناحیه پیشانی و گونه ها از طریق بینی می گردد و درمان قطعی صورت می گیرد.

درمان چندین بیماری متفاوت با منشاء مشابه
در مهر ماه سال 1389 خانم شجاعی به نام خانم مهین محمودی کشف کرد که با مالیدن این دارو بر روی زانوی دردناک ،درد ناپدید میگردد.من می دانستم که این دارو به خاطر داشتن اثر ضد تورمی می تواند برای زانو درد و کمردرد و آرتروز بسیار موثر واقع شود اما فکر میکردم باید دارو را تزریق کرد که امکان چنین امری نبود ولی این خانم ثابت نمودند که احتیاج به تزریق دارو نیست. همچنین کم کم کشف شد که این دارو برای سرما خوردگی،بیماری های قارچی پوست و سرفه های شدید و خر و پف دارای اثرات معجزه آسایی است.


نکته آخر
من به خاطر 10 سال افسردگی كه در جوانی ام تحمل كردم كتابی بنام ”صدای سایش بالها“ نوشتم كه تجربه های شخصی من در برون رفت از بیماری افسردگی و راه حل های طبیعی بدون استفاده از دارو برای حل این مشكل است كه امیدوارم كه كسانی كه از این مشكل رنج می برند با مراجعه به سایت دیگر من (درمان افسردگی) از این تجربیات استفاده نمایند.
با‌آروزی بهبودی هرچه سریع تر برای همه آنهایی كه از بیماریهای مختلف رنج می برند و سپاس از ایزدمنان كه سهم كوچكی از این شفا یابی را بر روی شانه های این حقیر نهاد و انشاء الله كه از عهده آن برآیم.

با آرزوی موفقیت
علی اکبر نیکوصفت


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:, | 16:19 | نویسنده : mahmood habibi |

 

نحوه خرید داروی گیاهی نیکوصفت یکنحوه خرید داروی گیاهی نیکوصفت دونحوه خرید داروی گیاهی نیکوصفت سهنحوه خرید داروی گیاهی نیکوصفت چهار
دارو گیاهی نیكوصفت 5دارو گیاهی نیكوصفت 6دارو گیاهی نیكوصفت 7

داروی گیاهی نیکوصفت یک:برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن، آلرژی،سردردهای مزمن،دردهای عضلانی، اسکلتی، مفصلی و روماتیسمی، سرماخوردگی های مکرر،سرفه های شدید،بیماریهای قارچی پوست و خر و پف و عفونت و وزوز گوش می باشد.(قیمت هفت هزارو پانصد تومان)

داروی گیاهی نیکوصفت دو:همان کارآیی داروی نیکوصفت یک را دارد، ولی در بیمارانی که دارای بیماری شدیدتر و طولانی تر هستند و به داروی نیکوصفت یک جواب نداده اند.(قیمت یازده هزارتومان)

داروی گیاهی نیکوصفت سه:برای درد معده و حالت تهوع ساخته شده است كه باید نصف شیشه از دارو را با یک چهارم لیوان آب مخلوط نمود و قبل از هر وعده غذا و همچنین هنگام درد مصرف نمود. تعداد شیشه ها بستگی به طول مدت بیماری و شدت آن دارد..(قیمت هفت هزارو پانصد تومان)

داروی گیاهی نیکوصفت چهار:برای بر طرف كردن جوشهای صورت و ایجاد طراوت پوست و لایه برداری ( Peeling ) مورد استفاده قرار میگیرد و باید روزی یك بار یا دو بار چند قطره از آن بر روی پوست صورت مالیده شود. و اجازه دهید تا حداقل یک ساعت دارو بر روی صورت شما باقی بماند.(قیمت بیست و دو هزارتومان)

داروی گیاهی نیکوصفت پنج:برای جلوگیری از ریزش مو، شوره سر و تقویت ریشه مو.(قیمت ده هزار تومان)
داروی گیاهی نیکوصفت شش:براي باز كردن بيني و ضد احتقان(قیمت هفت هزار و پانصد تومان)
داروی گیاهی نیکوصفت هفت:ضد تكرر ادرار و تورم پروستات(قیمت پانزده هزار تومان)


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:, | 16:11 | نویسنده : mahmood habibi |

دارویی که به زودی جهان را متحول خواهد کرد… داروی ساخته شده توسط آقای علی اكبر نيكوصفت در سال 1385، جایگزینی طبیعی برای داروهای آنتی بیوتیک و کورتونی است که در فاصله سال‌ های 85 تا 91 باعث درمان نزدیک به سه هزار نفر گردیده است.این دارو ترکیبی بی نظیر از گیاهان دارویی است که در طول قرن ها در درمان بیماری های بشر استفاده می شده اند.این دارو با خواص طبیعی ضد عفونت و ضد التهاب یک دارو گیاهی استثنایی برای درمان بیماری های مختلفی است که ریشه در عفونت و التهاب دارند(البته بيماري هايي هم هستند كه گرچه عوامل به وجود آورنده و يا محرك آنها كاملا شناخته نشده اند و مكانيزم پاسخ آنها به اين دارو هم كاملا مشخص نيست به نحوي تعجب بر انگيز با اين تركيب درمان شده اند بیماری های ذیل از جمله بیماری هایی هستند که تا كنون توسط این دارو درمان شده اند: داروی گیاهی نیکوصفت سینوزیت (درمان قطعی)/ میگرن (بهبود – در مواردی درمان قطعی)/ آلرژی ( بهبود – در مواردی درمان قطعی) / آسم (بهبود – در مواردی درمان قطعی)/سرما خوردگیهای مكرر و عوارض سرما خوردگی(بهبود – در مواردی درمان قطعی)/سردرد های شدید با منشا التهاب عروق (بهبود – در مواردی درمان قطعی) / آرتروز و دردهای مفصلی و عضلانی (بهبود) / عفونت های قارچی پوست (بهبود – در مواردی درمان قطعی) و خرو پف (بهبودی) سل ریوی (بهبود) و سوختگی پوست (كمک به تسريع روند بهبودی) همچنین بواسیر (بهبود) و به تازگی نیز عفونت گوش و وزوز گوش (بهبود و در مواردی درمان قطعی).اطلاعات بیشتر…


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:, | 16:9 | نویسنده : mahmood habibi |

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.