فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

خاکِ پاکِ حَرَمَت سُرمِه چِشمانِ ما

 

 

 

 

                                                                                                                 

 

السلام ای حضرت سلطان عشق
یا علی موسی الرضا ای جان عشق
السلام ای بهر عاشق سرنوشت
السلام ای تربتت باغ بهشت

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اومدی تو یه سلام به آقا بده

 



برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 29 شهريور 1398برچسب:, | 16:29 | نویسنده : mahmood habibi |

tea5040

خرید چای سبز تیما  , سایت اصلی فروش چای سبز لاغری تیما اصل , خرید چای سبز تیما با قیمت مناسب استفاده از این چای تیما باعث کاهش میزان جذب قند در سیستم گوارشی بدن می‌شود، به همین دلیل مقدار کمتری انرژی از غذاهای مصرفی وارد بدن می‌شود.

اطلاعات اولیه چای تیما :

خوش طعم و خوش عطر

لاغری بدون عوارض جانبی

لاغری بدون ایجاد درد و زحمت

 چای تیما – چای سبز تیما – چای لاغری تیما

مشخصات اصلی چای سبز تیما:

چای سبز تیما به خاطر جذب بیشتر و سریع تر و کیفیت بالاتر نسبت به محصولات مشابه و محصولات تی بگ، جایگاه ویژه ای را میان مشتریان پیدا کرده است .

چای تیما – خرید چای سبز تیما  – چای لاغری

tea1211 

خلاصه ای از خواص چای سبز به شرح ذیل می‌باشد:

 

کاهش کلسترول خون و جلوگیری از بیماریهای قلبی و عروقی با چای سبز:

یکی از عوامل اصلی امراض و حملات قلبی، وجود کلسترول بالا در خون انسان است. چای سبز بعلت داشتن مقادیر بالای ویتامین A و C، باعث کاهش کلسترول خون شده و در نتیجه خطر حمله قلبی و امراضی از این دست را پایین می‌آورد. طبق تحقیقات به عمل آمده مصرف روزانه پنج فنجان چای  یا بیشتر می‌تواند تا 61 درصد از بروز بیماری‌های قلبی بکاهد. وجود رادیکال‌های آزاد در سرخرگ می‌تواند منجر به بروز بیماری‌های قلبی عروقی شود. در حالی که کاتچین موجود در چای سبز قادر است از پوشش درونی سرخرگ در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و به این وسیله از بروز بیماری‌های قلبی جلوگیری نماید. همچنین از آنجایی که چای سبز موجب کاهش کلسترول بد خون (LDL)، تری گلیسیرید و فیبرینوژن ( پروتیینی در خون که در شکل گیری لخته خون نقش دارد) می‌شود، به این وسیله قادر است از بروز آرترواسکلروز( سخت شدن سرخرگها ) پیشگیری کند. پژوهشگران معتقدند حتی پس از سکته قلبی نیز نوشیدن چای سبز باعث ترمیم سلول‌های آسیب دیده رگها و قلب می‌شود و روند ترمیم سلول‌ها را تسریع می‌بخشد. نوشیدن روزانه حداقل سه فنجان چای سبز به بیماران قلبی توصیه می‌شود.

نکته دیگر این است که معمولا بعد از حمله قلبی پروتئین‌هایی در بدن تولید می‌شود که مرگ سلولی را به همراه دارد، در حالی که کاتچین موجود در چای سبز فعالیت این پروتئین را متوقف کرده و به این وسیله احتمال سکته های مغزی و قلبی را به حداقل رسانده و سرعت بهبود بافت‌های آسیب دیده را افزایش می‌دهد. یکی از عناصر فعال در چای سبز به اندازه آسپرین از تجمع پلاکت‌های خونی جلوگیری کرده که این امر گردش خون را بهبود می‌بخشد.

 چای تیما – چای سبز  – فروشگاه اینترنتی چای تیما

 tea-grean5040

 

چای سبز حاوی ترکیباتی به نام کاتچین، فیتوکمیکال و پولیفنول است که این ترکیب‌ها نوعی آنتی اکسیدان (Anti oxidant)  قوی محسوب می‌شوند. آنتی اکسیدان‌ها قابلیت مبارزه با سلول‌های سرطانی را دارا بوده و می‌توانند از رشد سلول‌ها و تومورهای سرطانی جلوگیری کنند. میزان شیوع سرطان‌هایی چون پستان، کولون، پوست، پانکراس و معده در بین افرادی که چای سبز می نوشند بسیار کمتر از حد طبیعی است . محققین نوشیدن چای سبز را عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می‌دانند چرا که میزان آنتی اکسیدان‌های موجود در آن، 100 برابر تاثیر گذارتر از ویتامین C و 25 برابر تاثیر گذارتر از ویتامین E است. این در حالی است که ویتامین C و E به عنوان دو آنتی اکسیدان قوی مطرح هستند.

همچنین نوشیدن چای سبز، بعلت داشتن آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی، کمک شایانی به بهبود اشخاص مبتلا به سرطان‌هایی نظیر سرطان خون، ریه، معده، سینه و روده می‌نماید. تحقیقات نشان می‌دهد که در کشورهایی که مردم هر روز چای سبز مصرف می‌کنند، موارد ابتلا به سرطان بسیار کمتر از بقیه نقاط می‌باشد. بطور مثال در ژاپن با وجود آمار بسیار بالا در استعمال سیگار، کمترین مقدار سرطان ریه در آن‌ها مشاهده می‌شود. در مقایسه با چای سبز، مصرف زیاد چای سیاه احتمال ابتلا به سرطان روده، کیسه صفرا و مخاط رحم را افزایش می‌دهد. به افراد مبتلا به سرطان، نوشیدن دو یا سه فنجان چای سبز در روز پیشنهاد می‌شود. همچنین مطالعات حاکی از آن است که مصرف بیشتر چای سبز با کاهش بروز سرطان سینه ارتباط مستقیم دارد.

 

چای سبز را می توان به عنوان داروی ضد پیری (anti-aging)  استفاده کرد. دلیل اصلی آن وجود میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان در این چای به ویژه آنتی اکسیدان‌های موثر در حفظ شادابی و جوانی است. آنتی اکسیدان‌ها یکی از شاخص ترین عوامل برای حفظ سلامتی و شادابی سلول‌های بدن هستند که باعث به تعویق انداختن روند پیر شدن سلول‌ها می‌شوند.

 چای تیما  – چای سبز – چای سبز تیما

Black iron asian teapot with sprigs of mint for tea

مواد موثر موجود در چای لاغری تیما :

این محصول سبز حاوی آنتی اکسیدانها، پلی فنل ها، ال تیانین و همچنین شامل انواع وسیعی از ویتامینها و مواد معدنی است.

مکانیسم اثر لاغری محصول:

با نوشیدن این چای متابولیسم سوختی چربی های بدن تسریع می شود و به این ترتیب چربی اضافی در بدن ذخیره نمی شود. پژوهشها نشان می دهند نوشیدن روزانه 3 فنجان چای لاغری می تواند تا 70 کالری انرژی ناشی سوخت چربیها ایجاد کند. همچنین این چای قادر است جذب روده ای گلوکز و چربی را کاهش داده و از تجمع مواد قندی جلوگیری کند و به این وسیله منجر به کاهش وزن در فرد می شود.

نحوه مصرف:

نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی یک لیوان چای سبز میل نمایید،در صورت داشتن یبوست یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص بنوشید.

عوارض جانبی:

 عوارض جانبی گزارش نگردیده ولی بهتر است خانمهای باردار و شیرده با توصیه پزشک مصرف نمایند.

 بدون چین و چروک صورت

نحوه دم کردن چای سبز:

برای تهیه هر فنجان چای،یک قاشق مربا خوری چای سبز در قوری بریزید،سپس آبجوش به آن اضافه کنید و اجازه دهید چای به مدت 3 الی 5 دقیقه دور از حرارت دم بکشد.

خواص اعجاب آور چای لاغری تیما :

چای لاغری محصولی کاملا گیاهی متشکل از گیاهان وحشی کوهستانهای ایران می باشد. با مصرف یک ماهه این چای بدون عوارض جانبی 7-3 کیلو از وزن خود خواهید کاست

این محصول از تخم، ریشه، برگ و شاخه های گلدار گیاهان زیر تشکیل شده است

1- چای سبز Green Tea

2- چای اولونگ (چای شاهانه) oolog tea

3- دانه گیاه فلوس semen Cassia

4- شیرین بیان Glycyrrhize globra

5- زیره سبز cumin seed

6- چای کامومیل

کاهش تری گلیسیرید:

کاتچین موجود در چای سبز، فعالیت آنزیم لیپاژ (آنزیم مسئول هضم چربیها) غده پانکراس را مهار می کند. در نتیجه، شکسته شدن چربی‌ها و تبدیل آن‌ها به اجزای قابل جذب با سرعت بسیار کمی صورت می‌پذیرد. با توجه به اینکه افزایش تری گلیسیرید خون بعد از مصرف هر وعده غذایی، یک ریسک فاکتور مهم در بروز بیماری‌های قلبی است، مصرف یک فنجان از این چای در بین وعده‌های غذایی روشی مناسب در کاهش تری گلیسیرید خون و در نتیجه کاهش خطر سکته های قلبی می‌تواند باشد.

 

کاهنده فشار خون:

مصرف نیم تا 2,5 فنجان چای سبز در روز احتمال بروز پرفشاری خون را تا 64 درصد کاهش می‌دهد. در حالیکه مصرف بیش از 2,5 فنجان در روز از بروز این بیماری تا 56 درصد می‌کاهد. بنابراین روزانه مصرف 3 الی 4 لیوان فنجان از این چای توصیه می‌شود تا علاوه بر کاهش فشار خون، بتوانید از خواص دیگر این چای نیز به طور کامل بهره مند شوید


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 28 آذر 1393برچسب:, | 20:56 | نویسنده : mahmood habibi |

   مخلوطی بی نظیر و دلچسب از گیاهان و میوه های كاملا طبیعی است كه دارای انواع گوناگونی از املاح، ویتامین ها و مواد مفید برای بدن می باشد.


این د منوش با رنگ و طعم طبیعی به صورت سرد و گرم قابل مصرف بوده، به همین دلیل جایگزین بسیار سالمی برای تمامی نوشابه ها و آشامیدنی های موجود در بازار است.


كاهش دهنده وزن


كاهش دهنده فشار و غلظت خون


كاهش دهنده كلسترول


پاك كننده و مقوی كبد

 


انرژی زا و برطرف كننده خستگی

 


سرشار از ویتامین ها (به ویژه ویتامین C)


سرشار از آنتی اكسیدان قوی


افزایش دهنده سطح ایمنی بدن

 


خواص و  تركیبات دمنوش میوه ای:


آناناس Pineapple


دارای ویتامین C، ضد سرماخوردگی، تقویت كننده مفاصل و سینوس ها ضد فشار خون و آنتی اكسیدان.


پوست پرتقال Orange peel


دارای ویتامین C، كلسیم، پتاس، ضد سرماخوردگی، كاهش دهنده عصبانیت ترگیار فلاونوئید و آنتی اكسیدان.


كشمش  Raisin


دارای ویتامین B12، C، كلسیم، سدیم، فسفات، تقویت كننده روده، لثه و عضلات قلب، آرام بخش، كاهش بیماری آسم، افزایش تراكم استخوان.


پاپایا  Papaya


دارای ویتامین C، B و پتاس، افزایش كالری در بدن، تقویت معده، كمك به هضم غذا، كاهش تب، رفع عفونت، كاهش ورم مفاصل و كلسترول.


رزهیپ  Rosehip


دارای ویتامین C، كلسیم، آهن، تانن، كاهش عفونت سینه و مجاری ادرار، رفع سرماخوردگی و اسهال، آنتی اكسیدان، آرام كننده اعصاب، كاهش وزن ضد یبوست.


انبه  Mango


دارای ویتامین C، A، سدیم، پتاس، كاهش دردهای رماتیسمی، درمان بواسیر، تقویت قلب، گوارش و هورمون های جنسی.


چای ترش  Hibiscus


دارای ویتامین C، كلسیم، تانن، كاهش فشار خون و كلسترول، تقویت نیروی ایمنی بدن و قلب، آنتی اكسیدان و برطرف كننده سرماخوردگی.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 3 آذر 1393برچسب:, | 20:14 | نویسنده : mahmood habibi |
چای سفید
 

نوشیدن چای های مختلف برای سلامتی از بحث هایی است که تازگی ندارد و انواع مختلفی از چای ها وجود دارد که نوشیدن آن ها به طور یقین به این که فردی سالم تر باشید، کمک خواهد کرد. هزاران سال پیش، چای در بین چینی ها به منظور مراقبت از بیماری های مختلفی که در آن زمان ها، مردم را گرفتار می کرد، استفاده می شد.

یکی از چای هایی که بدین منظور استفاده می شده است، چای سفید بوده است. چای سفید نیز مثل سایر انواع چای، از گیاه Camellia sinensis  به دست می آید؛ اما برگ ها قبل از این که به طور کامل باز شوند، برداشت و چیده می شوند. چای سفید نسبت به سایر چای های سنتی کمیاب تر و گران تر است.

چای سفید مشابه چای سبز تحت فرآوری بسیار اندک و بدون تخمیر حاصل می شود اما تفاوت قابل توجهی در مزه با هم دارند. در واقع طعم چای سفید بسیار لطیف تر و ملایم تر است.

چای سفید دارای فواید زیادی است که بد نیست شما هم از آن ها آگاه باشید. در این متن سعی کرده ایم سه فایده ی حیاتی چای سفید را که برای سلامتی بسیار سودمند است، برای تان توضیح دهیم...

1- غنی از آنتی اکسیدان ها

اولین آن ها این است که چای سفید غنی ازآنتی اکسیدانها است. بدن انسان دائماً در معرض شرایطی است که اکسیداسیون نامیده می شود و کاملاً طبیعی است که ما نیز در معرض آن ها قرار بگیریم.

با این وجود این فرایندها هنگامی که ما مواد غذایی ناسالم می خوریم و یا هنگامی کههوای آلوده ایرا نفس می کشیم و یا زمانی که آب آلوده ای را می نوشیم، تسریع می شوند. در نتیجه ی فرایند اکسیداسیون، رادیکال های آزادی در بدن تولید می شود که به بدن ما در سطح سلولی آسیب هایی را وارد می کند.

چای سفید

چای سفیدآنتی اکسیدانهایی را برای شما فراهم می کند که با این رادیکال های آزاد ترکیب شده و قبل از آن که فرصت کنند فعالیت تخریبی خودشان را انجام دهند، آن ها را به طور امنی از بدن خارج می کند.

2- کمک به کاهش وزن

* یکی دیگر از فواید چای سفید این است که به طور موثری به افزایش متابولیسم بدن و در نتیجه بهسوزاندن کالری های اضافهدر طول روز کمک می کند

* اخیرا در یکی از تحقیقات انجام شده در آلمان مشخص شد که چای سفید به کاهش وزن از طریق کاهش چربی ها کمک می کند و این خیلی مهم بود؛ نه فقط برای این که چای سفید به تناسب اندام کمک می کرد بلکه به این دلیل کهچاقی، مشکلات عدیده ای را برای افراد مبتلا به این عارضه ایجاد می کند که باکاهش وزنمی توان بسیاری از آن عوارض را کاهش داد.

در این تحقیق مشخص شد که عصاره ی چای سفید موجب مهار تولید سلول های چربی جدید در افرادی که آن را مصرف کرده بودند شد. از طرفی در تحقیق دیگری نشان داده شد که عصاره ی چای سفید موجب تحریک انتقال چربی ها از سلول های چربی شد.

3- کاهش فشار خون بالا

یکی از مشکلات رایج این روزها در بین مردم،پُرفشاری خوناست و خیلی از مردم یا فشار خون بالای کنترل نشده دارند و یا این که تحت درمان هستند، ولی با این حال خیلی خوب کنترل نمی شود.

نوشیدن چای

چای سفید به طور طبیعی فشار خون تان را پایین می آورد و به شما کمک می کند تا در برابر عوارض جانبیداروهای کاهنده ی فشار خون، که همان دِهیدراته شدن می باشد، در امان باشید. چای سفید همچنین به شما کمک می کند که فشار خون تان را به وسیله ی کاهش وزن تان به طور طبیعی نیز کاهش دهید؛ همان طور که در بالا توضیح داده شد.

فواید بی شمار دیگری از نوشیدن مرتب و منظم چای سفید نصیب شما خواهد شد که می توان به اثرات آنتی باکتریایی و آنتی ویروسی آن اشاره کرد و دیگر این که بسیاری از اهداف آرایشی مانند کمک به پاک سازی وسلامت پوسترا برآورده می سازد.

آن چه مسلم است این است که نوشیدن یک تا دو فنجان چای سفید به صورت روزانه می تواند فواید بسیار زیادی برای همه ما داشته باشد و این قطعاً ارزش امتحان کردن اش را دارد.

جدای از فوایدی که بر شمردیم، چای سفید دارای طعم منحصر به فردی است که بسیاری از مردم از نوشیدن آن بسیار لذت می برند.

ترجمه: مریم مرادیان نیری – کارشناس تغذیه تبیان

 

اگر می خواهید با کارشناسان تغذیه ی سایت درباره رژیم های غذایی مشورت کنید،اینجارا کلیک کنید.

اگر می خواهید با پزشکان سایت مشورت کنید،اینجارا کلیک کنید.

برای شرکت در بحث های انجمن سایت مرتبط با بهداشت و سلامت،اینجارا کلیک کنید. 

 

*مطالب مرتبط:

انواع چای و خواص آن‌ها 

فواید چای 

چای پرطرفدارترین نوشیدنی درجهان

برای کاهش استرس چای بنوشید

فورا بعد از غذا چای ننوشید

چای خطر سرطان و بیماری قلبی را كاهش می دهد

کاکائو و چای، قدرت ذهن را افزایش...

چای بنوشید تا دندان هایتان سالم بماند 

تاثیر چای در کاهش جذب آهن غذا

مصرف لیموترش به همراه چای مفید است

نکات مهم هنگام مصرف چای

نوشیدن چای داغ سرطان زاست

فواید چای سبز برای سلامتی (1) و (2)

خاصیت ضد افسردگی چای سبز


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 3 آذر 1393برچسب:, | 20:12 | نویسنده : mahmood habibi |

دم کرده های گیاهی


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 3 آذر 1393برچسب:, | 20:11 | نویسنده : mahmood habibi |

چای لاغری محصول جديد و انحصاری لابراتوار تخصصی دکتر سينا.

فروشندگی مشهد. تلفن تماس :05132791009

 تهیه شده از سر شاخه های گیاهان دارویی موثر در لاغری.
کاهش 3 الی 5 کيلو گرم وزن در ماه.
دارای معتبرترین مجوز ها از نهادهای بنام غذایی و داروئی.

 

Untitled-1.jpg

چای لاغری دكتر سينا با فرمولاسيون جديد، چاقی شما را در کوتاهترين مدت و بدون هيچ محدوديت غذايی به حد چشمگیری کاهش می دهد .چای لاغری دکتر سینا از جمله نادر ترين وکامل ترين فرآورده های مورد استفاده در لاغری و تناسب اندام و کاهش دهنده توده چربی در جهان است و امروزه توسط متخصصین تغذیه ، در نوشتن جیره و رژیم غذایی برای لاغری استفاده می شود.
کشورهای امريکايی واتحاديه اروپا به رغم تحريم های مورد ادعا ، بدليل اثر بخشی بی نظير چای دکتر سینا عمده ترين مشتريان وخريداران اين محصول ايمن هستند. این چای با کاهش ترشح آنزیم آمیلاز بزاق و روده که وظیفه آن کمک به هضم و جذب مواد قندی در بدن است باعث کاهش شدید میزان جذب مواد قندی غذای مصرفی می شود . با این مکانیسم میزان تجمع مواد قندی در بدن کاهش یافته و بدن جهت جبران ناچار به چربی سوزی می شود . نهایتا واداشتن متابوليسم بدن به چربی سوزی به شکلی که در کل 24ساعت حتی وقتيکه در خوابيد چربی خواهيد سوزاند.

 

9008427-thumb.jpg

سوالات رایج مصرف کنندگان راجب این محصول:

1: آیا این محصول واقعا تا 5 کیلو گرم لاغر مینماید؟

با گذشت 10 سال از تولید محصول با عنایت به رضایت مشتریان گرامی توانسته ایم معتبر ترین مجوز های ایران و دنیا را کسب نماییم.

مجوز وزارت بهداشت

پروانه تاسیس وزارت بهداشت-درمان و آموزش پزشکی: 135 - 75

پروانه بهره برداری از وزارت صنایع: 01/49100

شماره مجوز تاسیس وزارت صنایع: 01/72197

شماره ثبت: 77118

کد محصول: 186

گواهینامه ISO9001-2008  و ISO 22000 از شرکت  TUVآلمان

دارنده واحد R & D به منظور گسترش تحقیقات

گواهینامه HACCP  در مدیریت کیفیت و ایمنی و بهداشت

گواهینامه حلال

قابل ذکر است که کسب هر یک از مجوز های فوق نیازمند اثبات اثر بخشی و کارایی محصول و ارائه نتایج تحقیقات میباشد.

 

این محصول 3 تا 5 کیلوگرم در ماه لاغری میدهد که این میزان بستگی به میزان اضافه وزن،نوع بافت چربی، متابولیسم و فاکتورهای دیگر دارد، به طوری که معمولا:

افرادی که اضافه وزن بالا دارند، 5 و گاهی تا 7 کیلو گرم در ماه کاهش وزن را مشاهده خواهند کرد.

متوسط کاهش وزن دریافتی از این محصول 5 کیلوگرم در ماه گزارش شده  که بسیار استاندارد میباشد.

و  افرادی که اضافه وزن کم دارند حدود 3 کیلوگرم در ماه کاهش وزن را مشاهده خواهند کرد.

 

2: میزان لاغری حاصله چقدر است؟

این محصول 3 تا 5 کیلوگرم در ماه لاغری میدهد که این میزان بستگی به میزان اضافه وزن و فاکتورهای دیگر دارد، به طوری که معمولا افرادی که اضافه وزن بالا دارند، 5 و گاهی تا 7 کیلو گرم و  افرادی که اضافه وزن کم دارند حدود 3 کیلوگرم در ماه کاهش وزن را مشاهده خواهند کرد.

متوسط کاهش وزن دریافتی از این محصول 5 کیلوگرم در ماه میباشد که بسیار استاندارد میباشد.

 

3:نحوه و شیوه مصرف چای لاغری دکتر سینا چگونه است؟
نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی (روزانه ۳ تی بگ )۱ عدد از تی بگ ها را در یک فنجان آب جوش انداخته و ۵ دقیقه منتظر بمانید تا عصاره مواد موثر موجود در چای وارد آب جوش شود سپس با یک عدد قند میل نمایید.
جهت گرفتن اثر مطلوب بهتر است با یک قاشق چایخوری تی بگ را در داخل آب جوش فشار دهید تا بهتر مواد موثر خود را در آب پس بدهد.

توصیه ما این است که میان وعده ها را حذف نمایید.

توجه نمایید که نیاز به رژیم غذایی و ورزش همزمان با مصرف این محصول نیست بلکه توصیه میکنیم که رژیم غذایی و فعالیت روزمره خود را تغییر نداده و فقط این محصول را بر اساس روش ذکر شده در بالا به وعده های غذایی اضافه نمایید.
با توجه به اینکه چای لاغری دکتر سینا بهترین نتیجه و اثر را بر روی کاهش بافت چربی شما می گذارد لذا جهت مشاهده عینی اثر این چای حتما قبل از مصرف اندازه بافت دور کمر و مناطق پر چربی خود را با یک متر خیاطی بصورت دقیق اندازه بگیرید و یک ماه بعد پس از پایان مصرف یک بسته چای لاغری دکتر سینا دوباره اندازه گیری را تکرار کرده و اعداد را باهم مقایسه کنید.
لازم نيست از وقت گرانبهايتان هزينه کنيد به آسانی ميتوانيد در حين انجام امورات روزانه خود در پشت ميز کار خود و يا حتی در هنگام استراحت نظام چربی سوزی بدنتان را به ترکيبات کاملا ايمن و اثر بخش چای لاغری دکتر سينا بسپاريد و لحظه به لحظه از توده چربی خود بکاهيد و بر شادابی و جذابيت خود بيافزاييد و از مزايای ويژه آن بهره مند شويد

 

 tea2.jpg

4: چه مدت باید از این محصول استفاده کرد؟

مدت زمان مصرف بستگی به میزان اضافه وزن شما دارد.

فرض نمایید شما 15 کیلوگرم اضافه وزن داشته باشید. اگر در ماه اول شما 7 کیلوگرم کاهش وزن حاصل کنید باز هم 8 کیلوگرم اضافه وزن دارید. در نتیجه باید برای حذف میزان اضافه وزن باقیمانده دوره درمان ادامه یابد.

در افراد با اضافه وزن کم مصرف 1 بسته کفایت مینماید.

 

5: ترکیبات این محصول چیست؟

این محصول مخلوط گیاهانی است که در طب سنتی دنیا برای لاغری ذکر گردیده اند.

به اختصار تعدادی را ذکر مینماییم:

کامومیل- چای سبز-چای اولونگ- دانه گیاه فلوس- شیرین بیان- بابونه آلمانی - زیره سبز و ..............

: ایا مصرف این محصول عوارضی هم دارد؟

ابتدا توجه شما را به مجوزهایی که ما موفق به کسب آنها از ایران و اروپا شده ایم مینماییم:

مجوز وزارت بهداشت

پروانه تاسیس وزارت بهداشت-درمان و آموزش پزشکی: 135 - 75

پروانه بهره برداری از وزارت صنایع: 01/49100

شماره مجوز تاسیس وزارت صنایع: 01/72197

شماره ثبت: 77118

کد محصول: 186

گواهینامه ISO9001-2008  و ISO 22000 از شرکت  TUVآلمان

دارنده واحد R & D به منظور گسترش تحقیقات

گواهینامه HACCP  در مدیریت کیفیت و ایمنی و بهداشت

گواهینامه حلال

 

این محصول از گیاهان طبیعت ایران تهیه شده و سرشار از خواص بی نظیر گیاهان ایران زمین میباشد.

اثرات بالقوه چای لاغری دکتر سینا حتی در کاهش میزان کلسترول خون به اثبات رسیده است . مصرف چای لاغری به تمامی اشخاصی که به نوعی درگیر زندگی امروزی با تحرک کم و در عوض فشارهای عصبی زیاد هستند توصیه می شود

توجه: مصرف این محصول فقط در خانم های باردار و شیرده با مشورت پزشک انجام شود.

 

7: مزیت این محصول نسبت به سایر روش های لاغری چیست؟

از امتيازات بسيار شاخص اين محصول مقرون به صرفه بودن و ارزان بودن آن نسبت به ساير روش های لاغری از جمله : گن های لاغری ، کمربندهای لاغری ، قرص های لاغری ، رژيم های آنچنانی ، جراحی های مضر و مخرب لاغری و حتی پياده روی و ورزش است .

با استناد به آزمايشات گسترده بالينی در اروپا و آمريکا مصرف چای لاغری ضمن کاهش 3-7 کيلو گرم وزن در ماه، هيچگونه عارضه پوستی از قبيل تيرگی و چين و چروک صورت بهمراه ندارد.(که امتيازی بسيار ويژه در مقايسه با دیگر روش ها است)

drsinateabags.jpg

8: مکانیسم اثر این محصول چیست؟

این چای با کاهش ترشح آنزیم آمیلاز بزاق و روده که وظیفه آن کمک به هضم و جذب مواد قندی در بدن است باعث کاهش شدید میزان جذب مواد قندی غذای مصرفی می شود . با این مکانیسم میزان تجمع مواد قندی در بدن کاهش یافته و بدن جهت جبران ناچار به چربی سوزی می شود .

-محصولی بر گرفته از طبيعت سبز ايران زمين که آسان سريع و مطمئن شما را به وزن ايده آل رسانده و در آن وزن تثبيت می نمايد . در اين نوع چای گیاهانی بکار برده شده که به عنوان لاغر کننده های اصلی پنج عمل عمده را انجام ميدهد :

1- واداشتن متابوليسم بدن به چربی سوزی به شکلی که در کل 24ساعت حتی وقتيکه در خوابيد چربی خواهيد سوزاند.

2- جلوگيری از تجمع مواد قندی در بدن .

3- از بين بردن بسيار موثر اشتهای کاذب .

4- بکار واداشتن روده های کم کار و رفع موثر يبوست .

5- آرامش بخش : با بهره مندی از اين خاصيت چای لاغری دکتر سينا ديگر شاهد استرس های جان کاه دوره های آنچنانی کاهش وزن نخواهيد شد

 

9: آیا همزمان با مصرف این دارو نیاز به رژیم هم هست؟

توجه نمایید که نیاز به رژیم غذایی و ورزش همزمان با مصرف این محصول نیست بلکه توصیه میکنیم که رژیم غذایی و فعالیت روزمره خود را تغییر نداده و فقط این محصول را بر اساس روش ذکر شده در بالا به وعده های غذایی اضافه نمایید.

رژیم غذایی و ورزش در افرادی که تمایل به اجرای دوره های فشرده دارند تجویز میگردد.

 

10: آیا قبل تهیه میتوان از خدمات مشاوره استفاده کرد؟

شما میتوانید با تلفن مشاوره ((05132791009 ))تماس گرفته و سوالات خود را قبل از شروع مصرف، حین مصرف، و حتی قبل از تهیه محصول با ما مطرح نمایید.

 

11: خصوصیات این محصول چیست؟

این محصول حاوی 100 عدد تی بگ است که برای مصرف 1 ماه شما طراحی شده است.


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 آبان 1393برچسب:, | 22:46 | نویسنده : mahmood habibi |

عرق دارچین زنجبیل:معطر ،طعم دهنده ،محرک ،بادشکن ،مغذی ،ضد تهوع واسپاسم
عرق گشنیز:طعم دهنده، ضد اسپاسم، ضد نفخ، بادشکن.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, | 22:4 | نویسنده : mahmood habibi |

گیاهان موثر در کاهش وزن:
چای سبز:
متابولیزم یا میزان سوخت کالری در افراد متفاوت است. برخی افراد هر چه بخورند باز لاغر می مانند در حالی که برخی افراد مجبورند همیشه مراقب رژیم غذایی خود باشند زیرا خیلی سریع چاق می شوند.عصاره چای سبز اغلب به مکمل های گیاهی کاهش دهنده وزن افزوده می شود. چای سبز در سوخت کالری موثر است.

دارچین:
مصرف دارچین توانایی بدن بیماران دیابتی را در واکنش به انسولین افزایش می دهد. در بدن افراد مبتلا به دیابت نوع ۲، پانکراس انسولین کافی تولید می کند اما سلول ها به آن واکنش نشان نمی دهند. دارچین با هدایت گلوکز به سلول ها به انسولین واکنش نشان می دهد و در نتیجه میزان قند خون را حفظ می کند. هنگامی که سلول ها به طور موثر به انسولین واکنش نشان ندهد، میزان قند خون افزایش می یابد و پانکراس انسولین بیشتری تولید می کند. بالابودن انسولین یعنی ذخیره چربی و افزایش وزن.

چای گیاهی:
دمنوش نعناع، برای هضم غذا مفید است، بابونه نیز تسکین دهنده و تصفیه کننده کبد است.
خراسان نیوز


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, | 22:3 | نویسنده : mahmood habibi |

گیاهان مفید برای کاهش وزن
گیاهان خوراکی و چاشنی‌ها فوائد بسیاری برای حفظ سلامت اعضای مختلف بدن دارند و بویژه در کنترل وزن نیز بسیار موثرند.

برخی از مفیدترین گیاهان خوراکی برای کاهش وزن عبارتند از:

- دارچین: دارچین به دلیل کمک به کنترل قند خون، مفیدترین گیاه برای کمک به کاهش وزن است.

- زنجبیل: این گیاه با پاکسازی سیستم گوارشی از ذخیره چربی‌های اضافی در بدن جلوگیری می‌کند.

- هل: این ماده خوراکی به ارتقای فرآیند سوخت و ساز و توانایی بدن در سوزاندن چربی‌ها کمک می‌کند.

- زردچوبه: این ادویه زردرنگ حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که از افزایش وزن جلوگیری می‌کنند.

- برگ گیاه گزنه: این گیاه سرشار از آنتی‌اکسیدان و انواع ویتامین‌هاست که به پاکسازی خون و چربی‌سوزی کمک می‌کند.

- فلفل قرمز: این ادویه حاوی ترکیب‌هایی است که میل به پرخوری را از بین می‌برد و از قابلیت چربی‌سوزی برخوردار است.

- زیره سبز: این ماده خوراکی فرآیند هضم غذا و تولید انرژی را ارتقاء می‌دهد و به سوخت و ساز بهتر چربی‌ها در بدن کمک می‌کند.

- جنسینگ: سطح انرژی و میزان سوخت و ساز موادغذایی را در بدن افزایش داده و در نتیجه مانع از افزایش وزن می‌شود.

به گزارش ایندین تایمز، از دیگر مواد خوراکی موثر در کاهش وزن می‌توان به فلفل سیاه، کاسنی زرد و دانه کتان اشاره کرد.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, | 22:3 | نویسنده : mahmood habibi |

عرق شوید
: انو اع چربی بدن - هضم غذا طعم دهنده، معطر، نیرو دهنده ،هضم کننده، مقوی معده، افزایش دهنده شیر، درمان سوء هاضمه به ویژه کودکان ،رفع استفراغ ،مسکن ،مدر ،کاهش دهنده چربی خون.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, | 22:3 | نویسنده : mahmood habibi |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.